Klacht Haardjesland: Klantenservice onbereikbaar en komt niet snel met een oplossing
Details
Klacht
Verschrikkelijke zaak. Heb er initieel een elektrische haard gekocht waarbij alles goed aan is gekomen en naar behoren werkt. Toch had ik wat vraagjes en werden die niet via de mail beantwoord waardoor ik moest bellen na een week.Heb er een paar weken erna nog wat extra sier houtsblokken besteld voor 60 euro. De houtsblokken (3 miezerige stukjes die een hele andere kleur hebben dan de blokken van de haard) zijn gebroken bij mij thuis aangekomen.
Kan gebeuren en die fout ligt uiteraard niet bij Haardjesland. Wat ik wel ontzettend kwalijk vind aan Haardjesland is dat ze 4 weken niet op mijn mail reageren, ze telefonisch niet bereikbaar zijn vanwege corona en vervolgens zonder overleg 1 extra houtsblok sturen terwijl ik duidelijk heb gevraagd om retournering van mijn geld. Dit blok was ook gebroken aangekomen!!
Heb vervolgens een retourlabel van hun gekregen en alle blokken terug gestuurd en uiteraard weer 4 weken niks van hun vernomen. Pas na dreigen er een zaak van te maken retourneren ze je geld.
Deze zaak mag snel wat aan hun klantenservice doen, want voor mij is het klaar met dit bedrijf. Lees overigens dat meerdere mensen last hebben van hun service.
Gewenste oplossing
Pas na 8 weken is alles opgelost. Natuurlijk is Haardjesland zo servicegericht om de retourkosten aan de klant door te berekenen, zelfs als hun product beschadigd aankomt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.