Klacht Haardjesland: Klantenservice onbereikbaar en komt niet snel met een oplossing

A.

Verschrikkelijke zaak. Heb er initieel een elektrische haard gekocht waarbij alles goed aan is gekomen en naar behoren werkt. Toch had ik wat vraagjes en werden die niet via de mail beantwoord waardoor ik moest bellen na een week.

Heb er een paar weken erna nog wat extra sier houtsblokken besteld voor 60 euro. De houtsblokken (3 miezerige stukjes die een hele andere kleur hebben dan de blokken van de haard) zijn gebroken bij mij thuis aangekomen.

Kan gebeuren en die fout ligt uiteraard niet bij Haardjesland. Wat ik wel ontzettend kwalijk vind aan Haardjesland is dat ze 4 weken niet op mijn mail reageren, ze telefonisch niet bereikbaar zijn vanwege corona en vervolgens zonder overleg 1 extra houtsblok sturen terwijl ik duidelijk heb gevraagd om retournering van mijn geld. Dit blok was ook gebroken aangekomen!!

Heb vervolgens een retourlabel van hun gekregen en alle blokken terug gestuurd en uiteraard weer 4 weken niks van hun vernomen. Pas na dreigen er een zaak van te maken retourneren ze je geld.

Deze zaak mag snel wat aan hun klantenservice doen, want voor mij is het klaar met dit bedrijf. Lees overigens dat meerdere mensen last hebben van hun service.

Pas na 8 weken is alles opgelost. Natuurlijk is Haardjesland zo servicegericht om de retourkosten aan de klant door te berekenen, zelfs als hun product beschadigd aankomt.

Haardjesland
    Beste,

Het is erg vervelend. dat u dit zo ervaart. Sommige punten heeft u wel gelijk.
    Maar ik zal het uitleggen.

Als u een zending ontvangt, waarvan iets of een deel kapot is, wordt dit opgelost door onze aftersales.
    Is bij u ook gebeurd.
    Als u een retour aanmeld. dan gaat dit via een andere afdeling. U heeft de houtblokken retour gezonden. Maar zonder enige bijlage. Dan is het voor ons onmogelijk om te achterhalen van wie de retour afkomt. Maar na enige tijd meld u zich, en dan weten we ook van wie de retour afkomt.

Tevens was het erg moeilijk de laatste tijd. Al onze medewerkers werkte vanaf thuis. Wat resulteert op meerdere fouten. Want daar werd soms langs elkaar afgewerkt. Dus vandaar dat het allemaal wat langer heeft geduurd. Maar v.a. nu werken we weer allemaal vanaf de hoofdlocatie.

Mvgr. Ankie de Groot,

A.
Er is direct bij het verzenden van de retour een melding gemaakt. Sterker nog, ik heb jullie mijn track and trace gemaild. Ik heb totale begrip dat er tijdens deze tijden alles langer duurt. Maar dat er 4 weken lang geen antwoord komt en vervolgens 4 weken erna weer niet, gaat er voor mij niet in. Er is ondanks dit ook nooit een excuses aangeboden. Antwoord op mijn mailtjes was genoeg geweest, de oplossing had uiteraard later mogen komen. Jullie communicatie is dermate slecht. Dat jullie thuis werken is overigens niet de oorzaak van het late respons want voor het thuiswerken werd er ook al niet op mijn mailtjes antwoord gegeven binnen een week. Als het om een dreiging van een zaak gaat of een melding via klachtenkompas kunnen jullie wel per direct antwoorden.

Ook een klacht indienen over Haardjesland?