Opgelost door Haardjesland: Niet bereikbaar en slechte communicatie

sad Opgelost
C. H.

Mooie haard gezien en besteld, netjes geholpen in de winkel. Levertijd liep vertraging op wat natuurlijk kan gebeuren. Daar heeft het bedrijf zelfs nog een korting in de vorm van een extra houtset voor aangeboden, wat erg netjes is.

Daarna begint echter het gezeik... er worden constant data genoemd waarop de haard binnen zou komen, deze data verstrijken en dan hoor je als klant....niets!

Je kunt ze gerust bellen, zo vaak je wilt, en je zal elke keer te horen krijgen dat het 'erg druk' is en dat je later nog maar eens moet bellen.
Dit is niet 1 dag zo, maar elke keer dat we geprobeerd hebben contact op te nemen. Men neemt gewoon de telefoon niet op en reageert slecht op e-mails.

Inmiddels zijn er tegen de 80 oproepen naar dit bedrijf gegaan waarvan er ongeveer 3 zijn beantwoord. Bij deze 3 gesprekken die we wel hebben kunnen voeren zijn er data genoemd die blijkbaar niet waar gemaakt kunnen worden.

Vandaag hebben we wederom gebeld voor opheldering over onze order, maar we hebben na meer dan 20x bellen niemand kunnen bereiken.
Ook wacht ik al een week op een antwoord op een e-mail, uiteraard ook geen enkele reactie.

Zo wordt je als klant lekker aan het lijntje gehouden. Verschrikkelijke manier van omgaan met klanten..

Eindelijk eens een keer contact opnemen over onze order, fatsoenlijke afspraken maken en deze ook nakomen. en ervoor zorgen dat we zelf niet tientallen keren hoeven te bellen.
Geld terug ontvangen

Haardjesland
    Beste,

Wij hebben elkaar gesproken hierover. Het is ook erg vervelend.
    Wij krijgen levertijden door voor de importeur. Alleen elke keer wordt deze datum verzet.
    Daarna komen eindelijk de haarden binnen, en blijkt dat daar een fout in zit. Zodat
    alle haarden wederom opnieuw besteld moet worden (6 weken) komen er weer bij.
    Dit is voor niemand fijn.

Maar zoals wij vorige week al vertelde, zijn de haarden nu in Nederland. Nu afwachten wanneer ze bij ons geleverd gaan worden. Hoop begin van de week.

gr. Ankie de Groot,
    C. H.
    De vertraging in de levertijd is het probleem niet zozeer, als het maar duidelijk gecommuniceerd wordt.

Nu wordt er telkens een datum genoemd, die verstrijkt en je hoort dan gewoon niets. Vreselijk irritant!
    Geef het dan even aan als een genoemde datum niet haalbaar blijkt.

Daarbij kan de telefonische bereikbaardheid, waarbij een klant meer dan 20 keer belt op een dag en nóg niemand te spreken krijgt, gewoon écht niet.

Men geeft aan maar 1 telefoon lijn te hebben, en blijkbaar is die dan telkens bezet. Onacceptabel.
    Zorg dan dat de klant wordt teruggebeld, maar speel niet een bandje af waarin je te horen krijgt dat het druk is en dat je nog maar eens terug moet bellen.
    Leuk om te horen na 20 keer bellen op een dag!

De klacht laat ik vooralsnog staan. Immers is er nog niets opgelost. We hebben wederom een datum gehoord, nu maar afwachten...

Wel jammer dat het nu vooral afgeschoven wordt op de vertraging, terwijl juist de communicatie en bereikbaarheid het probleem is.
    C. H.
    De koop overeenkomst is op ons verzoek ontbonden wegens gebrek aan vertrouwen in het bedrijf en we zijn in afwachting van terugbetaling van de aanbetaling. We zijn blij dat we dit hoofdpijndossier kunnen afronden en zullen elders bestellen.

Ook een klacht indienen over Haardjesland?