Klacht Haarlems Dagblad: Haarlems Dagblad 2 x niet ontvangen, za. 13 jan. + do. 8 feb., doorgegev geen reactie.

Klachtnummer
# 292449
Gebruiker
E.J. Kinna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betreft de bezorging van het Haarlems Dagblad.
Za. 13 jan. krant niet ontvangen, doorgegeven aan tel. 0880109801. Zou in behandeling genomen worden. Niets meer gehoord, er heeft ook geen nabezorging plaatsgevonden. Krant bij de AKO gekocht, kosten € 3,30.

Do. 8 feb. Wederom geen krant ontvangen, doorgegeven aan tel. 088109801. Wordt in behandeling genomen. Krant gekocht bij de AKO, kosten € 2,35.

E.J. Kinna

Postcode: 2033 NX 25

De oplossing

Verwacht restitutie van € 3,30 + 2,35 = € 5,65

Indien hier geen gehoor aan gegeven wordt, overweeg ik opzegging van het abonnement.

E.J. Kinna
Postcode: 2033 NX 25

3 reacties

  1. Auteur
    Haarlems Dagblad
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Kinna,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u dit jaar twee keer de krant heeft moeten kopen in de winkel, omdat u deze niet bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak.

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat u naast de abonnementskosten, ook voor losse kranten gaat betalen. Wij gaan daarom akkoord met uw voorstel om het bedrag van € 5,65 te crediteren en zullen dit bedrag verrekenen met uw abonnementsgeld.

    Helaas was uw bezorgklacht doorgegeven via een verkeerd telefoonnummer (BDU Media), waardoor wij u niet eerder konden voorzien van een reactie. Wij verzoeken u vriendelijk om in het vervolg uw melding door te geven via telefoonnummer 088-8241111.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op.

    Met vriendelijke groet,

    SA- Holland Media Combinatie
  2. Auteur
    E.J. Kinna
    Datum
    Klacht aangemaakt bij Consumentenbond/Klachtencompas.nl, 8 feb. 2018. #292449: Je klacht is afgeleverd Betreffend bedrijf: Haarlems Dagblad Klacht: za. 13 jan. Krant niet ontvangen, doorgegeven op tel. 0880109801, zou in behandeling genomen worden. Geen reactie ontvangen. Krant gekocht bij de AKO, kosten € 3,30. do. 8 feb. Wederom krant niet ontv., doorgeg. op tel. 0880109801, wordt in behand. genomen. Krant gekocht bij de AKO, kosten € 2,35. Oplossing:. Verwacht restitutie van € 5,65. Indien hier geen actie op ondernomen wordt, overweeg ik opzegging van het abonnement. Bank: NL61 RABO 0155535935 t.n.v. E.J. Kinna e/o.
  3. Auteur
    Haarlems Dagblad
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Kinna,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u dit jaar twee keer de krant heeft moeten kopen in de winkel, omdat u deze niet bezorgd heeft gekregen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Uiteraard is het niet de bedoeling dat u naast de abonnementskosten, ook voor losse kranten gaat betalen. Wij gaan daarom akkoord met uw voorstel om het bedrag van € 5,65 te crediteren en zullen dit bedrag verrekenen met uw abonnementsgeld.

    Helaas was uw bezorgklacht doorgegeven via een verkeerd telefoonnummer (BDU Media), waardoor wij u niet eerder konden voorzien van een reactie. Wij verzoeken u vriendelijk om in het vervolg uw melding door te geven via telefoonnummer 088-8241111.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op.

    Met vriendelijke groet,

    PO - Holland Media Combinatie

Ook een klacht indienen over Haarlems Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen