Klacht Haarlems Dagblad: Het abonnement kan pas per 1 oktober opgezegd worden, slechte zaak.

Klachtnummer
# 265110
Gebruiker
wereld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb geprobeerd om het abonnement t op te zeggen omdat mijn moeder naar vezorgingshuis gaat. Dit weet ik pas sinds gisteren, Nu proberen op te zeggen om dat ze er behoorlijk financieel op achter uit gaat ze konden dit niet meer per 1 juli doen. Ik vind dit een slechte zaak ze kan het gewoon niet meer betalen. Toen ik zei ik ga wel stoneren dan zouden er extra kosten komen.Slechte zaak ze jaren lang abonnee geweest en altijd netjes betaald. duidelijk geen compassie voor een trouwe abonnee

De oplossing

Dat ze het geld terug storten en opzeggen per 1 juli.

2 reacties

  1. Auteur
    Haarlems Dagblad
    Datum
    Geachte mevr. Kamphuis,

    Graag ontvangen wij de gegevens van uw moeder zodat wij dit kunnen nakijken.

    M.v.g.
    Lezersservice Holland Media Combinatie
  2. Auteur
    wereld
    Datum
    mw kamphuis van veen Steinerbos 147 Hoofddorp
    02-05-1931
    mijn mobiel 06 27003330 spreek iets in als ik niet op neem en dan bel ik terug.

    Ina Kamphuis

Ook een klacht indienen over Haarlems Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen