Klacht Haarlems Dagblad: tot een maand of 6 geleden vrijwel correcte bezorging. de laatste tijd met enige regelmaat geen kran

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 421260
Gebruiker
teleurgestelde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

weer geen krant

De oplossing

dit regelmatig op zaterdag. wat ik wil lijkt mij evident, u dient aan uw leverings verplichting te voldoen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
teleurgestelde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt met de baas van de bezorger gesproken die hem moet manen. 59 jaar geleden was ik klachtendienst medewerker voor Trouw, het Handelsblad en de Volkskrant. toen ging het ion=m de klant, nu om de aandeelhouder. Was later 1 jaar baas van de dienst. Goede service is duurder en geeft blijkbaar onvoldoende dividend. Vandaag, ook weer op zaterdag is het dus weer mis.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Haarlems Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen