Klacht Haceka: Contact met fabrikant (Haceka) is onmogelijk

Klachtnummer
# 271854
Gebruiker
M.F.P. de Heer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb roestvorming op een designradiator van Haceka van 4 jaar oud.
De garantie is 10 jaar en loopt via de leverancier.
De leverancier waar ik de radiator kocht bestaat niet meer.
Op de website van Haceka heb ik gezocht naar een mailadres of telefoonnummer om te vragen hoe ik nu aanspraak kan maken op de garantie.
De enige contactmogelijkheid die ik vindt is een postbus in Amersfoort.
Een brief die ik naar dit adres heb gezonden kreeg ik binnen 2 dagen ongeopend retour zonder reden.

De oplossing

Ik kom graag met Haceka in contact, zodat ik mijn vraag over de garantie kan voorleggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haceka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haceka?