Klacht Haco: Beschadigde meubels besteld bij Haco megastore

Biancatjuh

Op 5 jan 2015 me meubels opgehaald van de serie Roma toen we het in elkaar aan het zetten waren kwamen we er achter dat aan de tafelpoot van salon tafel en eettafel beschadigingen zaten . Ik heb gelijk de volgende dag gebeld naar Haco met deze klacht ik kon dan nieuwe poten krijgen maar deze moesten besteld worden. Ik zei dat het geen nut had aangezien de spullen al in elkaar stonden. Moest kijken voor de nr van de poten op de bouwtekening ik zei gelijk deze heb ik niet dus moest later terug bellen
Nou kreeg niet een zo vriendelijke medewerkster aan de telefoon..Ik kan nieuwe poten krijgen toen zei ik alles staat al in elkaar en het moest gelijmd worden de hout staafjes dus dat krijg ik niet meer uit elkaar. En wat zei mevrouw dat is uw probleem had je het maar niet in elkaar moeten zetten maar tis toch niet normaal zoveel geld betaald en met kapotte meubels zitten!

Nieuwe spullen of een gedeelte van het bedrag terug

Haco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Haco?