Klacht Haco: Geen levering / onbeschofte behandeling

Klachtnummer
# 181793
Gebruiker
gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een dagdeel afgesproken te hebben, is Haco totaal de afspraak NIET nagekomen. Wij hebben meerdere malen onze voorkeuren qua dagdelen aangegeven. HIer is totaal geen rekening mee gehouden. Hierdoor is nu een hoogbejaarde dame van 92 ernstig gedupeerd en moet nu het zonder zitmeubelen doen.
Daarnaast is het personeel van het filiaal te Zoetermeer ronduit brutaal, onbeschoft en behandelt de klant als 'oud vuil'.

De oplossing

Dat zij zich houden aan de opgegeven gewenste dagdelen en rekening houden met een oude dame.

Daarnaast zal het geen overbodige luxe zijn om het personeel van het filiaal te Zoetermeer eens op een 'klantvriendelijkheidscursus' te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Haco is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties