Klacht Haco: Totaal geen service

Klachtnummer
# 156670
Gebruiker
D.S. Bosman-Pook
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze bank kwam al later dan in eerste instantie aangegeven in de winkel en was toen binnen een week kapot, de fabrikant had de naden te strak gestikt. Na veel wachten werd er eindelijk een nieuw deel bezorgt. Helaas weer een naad kapot. Weer lang wachten, weer eindeloos contact opnemen. Uiteindelijk zou het nog 4 weken duren kregen we te horen, 5 weken later niets gehoord toch maar weer een mail, daarop kwam niet eens een reactie, 2 dagen later weer een mail. Weer geen reactie, dan maar een boze dreig mail, meteen werden we gebeld, met de mededeling dat we die middag nog een mail terug zouden krijgen, het is nu 19.18 uur en weer niets gehoord. Ik heb nu een mail gestuurd dat ze in gebreken zijn gebleven en dat ik mijn geld terug wil. Ik heb nog niet 1 week op een hele bank gezeten. HACO eens maar nooit meer, wat een nare zaak, ze zijn alleen bereikbaar als ze geld van je krijgen. Daarna geven ze mooi niet thuis.

De oplossing

Geld terug, ik heb lang genoeg gewacht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Haco is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen