Klacht Haco: Woonset gekocht en binnen 14 dagen retour gebracht in verpakking. geen geld gehad wel tegoedbon.

A.G.

Ik heb een woonset Cardiff gekocht bij Haco. De set was op voorraad en ik kon het later meenemen, dus niet speciaal besteld voor mij. Ook had ik gevraagd of het retour kon en ik mijn geld terug zou krijgen als het niet beviel binnen 14 dagen. Ze zeiden dat het akkoord was.
Echter toen ik het terug bracht ontkennend ze alles en kon ik alleen een tegoedbon krijgen.
Ik was het daar niet mee eens en nergens staat beschreven dat het niet retour kan en ook niet dat je dan een tegoedbon krijgt. Ik heb het geaccepteerd na lang onderhandelen en discussie, omdat ik geen andere keus had van hun. Dit is schandalig en niet klantvriendelijk. Alles was nog netjes in verpakking gewoon. Mijn zoon had eerder een bed gekocht en kon het gewoon retour brengen en kreeg ook nog zijn geld gelijk terug. Was ook gewoon op voorraad. Ik heb daar de bon nog van.
Ik eis mijn geld retour en wil geen tegoedbon. Graag dit intern regelen en klant tegemoet komen.

k eis mijn geld retour en wil geen tegoedbon. Graag dit regelen en mij tegemoet komen.

Ook een klacht indienen over Haco?