Opgelost door Hafkamp Installatietechniek: Verwarmingsketel

Y. Ancher

In voorjaar 2011 onze nieuwe huis laten verbouwen. De installateur toen was Veldhuis Advies. Dit bedrijf is kort daarna overgenomen door Hafkamp ivm pensioen en verkoop door de directeur.
In de verbouwing werd een nieuwe Atag ketel begroot voor circa € 3000,- Kort daarop kwam Veldhuis bij mij terug dat die niet zou passen en hij een gelijkwaardige andere ketel zou ophangen, een Itho. Was een grote verbouwing en ik dat verder niet gecheckt, uitgaande van het goede.
In februari dit jaar gaat de ventilator kapot. Hafkamp gebeld en die zijn het komen maken. Gevraagd of dit nog in de garantie valt moest monteur beetje lachhen. 'meneer, de ketel is uit 2005'.
Blijkt dus dat in 2011 wij een ketel zijn aangesmeerd uit 2005! Blijkt die ketel nieuw nu max 1500,- te kosten en hebben wij bijna € 3000,- betaald! Nog niet eens gesproken over de veel te hoge stookkosten daarmee gepaard gaand.
Mijn vraag aan u, wat zijn nu mijn rechten en mogelijkheden?
Mvrgr
Yves Ancher
06-26752698

Vervanging van de ketel door een nieuwe en compensatie voor teveel betaalde stookkosten door lager rendement.

Wij vinden dat Hafkamp Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Y. Ancher
    Klacht is onterecht op het internet gekomen. Wordt naar tevredenheid afgehandeld.

Y. Ancher

Ook een klacht indienen over Hafkamp Installatietechniek?