Klacht Hafo.nl: Sony A77M2 al 10 weken in reparatie

Klachtnummer
# 199593
Gebruiker
AScherpenberg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De camera is voor de tweede keer ter reparatie afgegeven omdat men de eerste keer heeft verzuimd om één van de klachten op te lossen.
De factuur van de tweede reparatie is van 1-10-2016
Probleem: de nieuw aangeschafte flitser werkt niet in draadloos modus. In winkel is aangetoond dat probleem in de camera zit en niet in de flitser.
De camera viel bij de eerste reparatie nog binnen de garantie termijn van 2 jaar.
Vorige week 2 december heb ik gebeld met een medewerker van Hafo. Deze gaf aan geprobeerd te hebben druk uit te oefenen op het service center van Sony. Er wordt gezegd dat er nog steeds op onderdelen wordt gewacht. De medewerker van Hafo heeft wel een vervanger aangeboden, maar ik heb gezegd dat ik het voorlopig nog red met mijn oude camera. Het wordt inmiddels erg vervelend omdat de termijn nu echt alle redelijkheid overschrijd.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat het nu toch binnen twee weken opgelost moet zijn en de camera weer in mijn bezit heb. Mocht dit niet lukken dan wil ik een nieuwe vervangende camera van dit type of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hafo.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hafo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen