Klacht Hagaziekenhuis : Factuur voor onnodig bezoek aan specialist door typefout Lab

Rechtvaardigheid2020

Mijn man ontving een rekening voor een bezoek aan de specialist. Dat bezoek duurde 5 minuten. Na een korte blik op het scherm concludeerde de specialist dat het lab een komma verkeerd had gezet bij de bloedwaarden en dat mijn man dus helemaal geen verhoogde waarden had en onterecht bij de specialist terecht was gekomen voor een onderzoek naar prostaatkanker. Heel vervelend allemaal. Vooral de stress vooraf, maar toch blij met hyet goede nieuws. Nu krijgen we van het Hagaziekenhuis een rekening van 163 euro. Nergens staat hoe we hier bezwaar tegen kunnen maken.

We willen dat de rekening kwijtgescholden wordt.

Hagaziekenhuis
    De factuur die u heeft ontvangen is niet door het HagaZiekenhuis verzonden, maar door uw verzekeraar. Ik adviseer u dus om om te beginnen contact op te nemen met uw verzekeraar.

In verband met uw privacy kunnen wij helaas geen klachten afhandelen via de website van een andere organisatie. Wilt u meer weten over de klachtenprocedure van het HagaZiekenhuis? Kijk dan op www.hagaziekenhuis.nl/klachten

Richard Pflug - Afdeling Communicatie

Rechtvaardigheid2020
Met een kluitje in het riet. Ik heb de verzekeraar gebeld. Zij stellen dat ze de factuur in opdracht van het Hagaziekenhuis versturen en dit ziekenhuis de opdracht moet corrigeren. Ik was ook blij geweest met een beetje medeleven. Dank voor het contactadres van de klachtenfunctionaris, dat lijkt me de enige juiste verwijzing. Helaas wordt op beide nummers niet opgenomen, dan nu maar een mailbericht sturen.

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?