Klacht Hagaziekenhuis : Fout tijdens operatie.

Elisabeth65

Ben in 2018 geopereerd aan stenose. Men heeft zenuw(en) geraakt, binnen een week weer geopereerd, zat een bloedprop op plek van operatie. Dit heeft mij veel gedaan. Zit nog steeds in rolstoel, heb vele beperkingen overgehouden zowel, geestelijk, lichamelijk en sociaal. Ik heb er van alles aan gedaan om mij beter te voelen, is niet gelukt.

Deze Orthopedisch chirurg op matje roepen.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis. Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht. U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

Vriendelijke groet,
    Afdeling Communicatie

Elisabeth65
Dit is geen oplossing van mijn klacht, Wil dat mijn klacht serieus behandeld wordt, dit is geen grap!

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?