Klacht Hagaziekenhuis : Fout tijdens operatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535198
Gebruiker
Elisabeth65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben in 2018 geopereerd aan stenose. Men heeft zenuw(en) geraakt, binnen een week weer geopereerd, zat een bloedprop op plek van operatie. Dit heeft mij veel gedaan. Zit nog steeds in rolstoel, heb vele beperkingen overgehouden zowel, geestelijk, lichamelijk en sociaal. Ik heb er van alles aan gedaan om mij beter te voelen, is niet gelukt.

De oplossing

Deze Orthopedisch chirurg op matje roepen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis. Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

    De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht. U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,
    Afdeling Communicatie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elisabeth65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is geen oplossing van mijn klacht, Wil dat mijn klacht serieus behandeld wordt, dit is geen grap!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen