Klacht Hagaziekenhuis : heb mijn probleem niet kunnen bespreken.

Klachtnummer
# 500251
Gebruiker
wacky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonisch consult door de collega van mijn behandelaar, omdat die niet aanwezig was. Ik ben niet gehoord vwb mijn probleem. Hierbij had ik het gevoel afgescheept te worden, omdat de medebehandelaar van mijn huidige klachten niet is verbonden met het Haga. Daarom kon hij me niet verder helpen!!!

De oplossing

Aangeven aan de betreffende persoon dat ik niet ben gehoord en

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

    De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen