Klacht Hagaziekenhuis : Ik ben posetief corona getest en krijg geen bewijs mee en ziekenhuis zijn dat verplicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 562761
Gebruiker
Sam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een klacht 2 weken terug ben ik opgenomen geweest in haga ziekenhuis leyweg omdat ik erge longonsteking had door corona ze dat me getest in het ziekenhuis maar ze hebben niet gestuurt naar rivm dus krijg ik geen qr code sterkte nog op me corona check ap staat niet eens dat ik corona heb ik heb mevrouw roos heel veel gemailt maar ze zeg je moet ggd bellen ggd zegt ziekenhuis hoort jou bewijs meetegeven en dat je corona postief heb en ze moeten rivm melden daardoor heb ik nu geen qr code en ziekenhuis klachten commissie helpen me niet erbij en nu aantal weken verder en nog geen qr code niks !! Belachelijk dit vind je het gek dat mensen weg gaan die corona hebben als hun niks hebben staan op hun corona check ap net als mij !! Alleen ik wil mij qr code die hoor ik tekrijgen of bewijs dat ik corona posetief ben mevrouw roos houdt me aan het lijntje en enigste wat ze zeg je moet ggd bellen is niet waar want ziekenhuis heeft me posetief getest

Gewenste oplossing

Bewijs hoor ik tekrijgen dat ik postief bent getesten wacht nu weken en nog niks gehad en mijn qr code maar ze houden hun niet aan de richtlijnen ze moesten dit doorgeven aan rivm !! En mij moesten ze bewijs meegeven dat ik posetief bent
Geboden oplossing
Ziekenhuis geeft niks door en nu nog steeds geen qr code op mijn telefoon bij me corona ap
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hagaziekenhuis is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen