Klacht Hagaziekenhuis : Nalatigheid longspecialist R.vd Meer

R.M. Vijn

Longspecialist dr R vd Meer uit het Haga leyweg Den Haag verdomt het om volgens afspraak 2 maal niet te bellen op bel afspraak, terwijl ik zeer afhankelijk was van haar advies, niks geen excuus, niks. ben aan balie geweest om uitleg, ze kijken je aan wat je komt doen en waar ik de brutaliteit vandaan haal om een arts te bekritiseren. door mijn ziekte was ik een keer uur te laat voor een ademhalingstest moest ik wel boete betalen.
Waar kan ik iets van een boete declareren?
SCHANDE!

Dat dr. vd Meer haar afspraken nakomt
en het het te horen krijgt dat ik een klacht tegen haar heb ingediend.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Vervelend dat u een nare ervaring heeft in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionaris neemt graag contact met u op. Wilt u uw contactgegevens via een privébericht naar ons toesturen? Alvast bedankt.

Afdeling Communicatie
    Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Afdeling Communicatie

R.M. Vijn
De klachtenfunctionaris zou me voor de derde keer terugbellen , wacht nu al sinds begin van covid 19 pandemie, en de klacht was dat Dr. R vd Meer, longspecialist mij niet belde, 2x, op een tel.afspraak. de ironie. Wat wordt er slecht omgegaan met de normale man in dit ziekenhuis. Ben benieuwd als er een patiënt met aanzien aanklopt in dit zeer slecht functionerende ziekenhuis.

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?