Klacht Hagaziekenhuis : Niemand aanwezig om mij te helpen om een gipsvoetje te zetten

Estelle

Vannacht hebben wij bij de eerste hulp gezeten voor mijn voet, enorme pijn. Ik loop sinds afgelopen maandag op krukken. Ik heb dit in november ook gehad en toen na 1/2 weken gips was het weg. Deze keer wouden wr dat ook graag omdat de pijn dan minder werd en ik al sinds maandagavond niet slaap. Vannacht zaten we daar dus en we werden doorverwezen naar morgenochtend voor de gipskamer. Wij zouden gebeld worden 13:00 nog steeds niet gebeld, wij bellen blijkt dat er helemaal niks doorgegeven is. Wij de huisarts bellen voor een verwijzing de verwijzing hebben we bellen het ziekenhuis ja wij hebben geen plek, begrijpelijk. Volgende ziekenhuis ja er is niemand aanwezig. Niemand aanwezig? Bij elk ziekenhuis in denhaag? Of in de buurt. Goed daar zitten we dan thuis tot dinsdag te wachten met slaaploze nachten en extreme pijn. Dinsdag worden we gebeld!

Mij tenminste helpen met de uitleg waarom er om vrijdag 15:00 niemand aanwezig is.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

Vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?