Klacht Hagaziekenhuis : Niet geholpen door spoed

Klachtnummer
# 603191
Gebruiker
BoterBamboe#132
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kwam na spoed werd niet geholpen met gesneden vinger. Werd door gestuurd na huisartsenpost en ze zeide dat ik 2 uur langer moest wachten kwam terug na spoed afdeling werd niet geholpen

Gewenste oplossing

Als na binnen komt na spoed moet wel
Op normale manier geholpen worden. Na andere afdeling sturen. 2 uur lang laten wachten Met die pijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

    De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen