Klacht Hagaziekenhuis : Niet mogelijk contact te krijgen met Klachtenafdeling Haga

Klachtnummer
# 640798
Gebruiker
RdG95
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,

Al maanden probeer ik telefonisch dan wel per e-mail contact te krijgen met de Klachten en Suggestiesafdeling van het Haga over een relatief simpele vraag.

Telefonisch heb ik helaas nog steeds geen contact kunnen krijgen. Per e-mail heb ik in de afgelopen maanden 2 keer een reactie ontvangen met excuses en met aanvullende vragen. Vervolgens geen reactie. Ook niet als ik na een aantal dagen en soms weken nog een reminder stuur.

Er worden ook telefoontijden benoemd, echter tijdens deze (gedurende afgelopen maanden ook gewisselde tijden) telefoontijden is het Haga helaas ook niet te bereiken.

Ik wordt er een beetje moedeloos van. In totaal ben ik al ca. 6 maanden bezig met het proberen om contact te krijgen met het Haga en om vervolgens mijn vraag te laten beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Rob de Groot

Gewenste oplossing

Dat ik wordt beantwoord en dat mijn vraag eindelijk wordt beantwoordt

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank voor uw bericht. Vervelend dat het contact niet goed is verlopen. Als het goed is heeft onze klachtenfunctionaris inmiddels contact met u gehad.

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen