Klacht Hagaziekenhuis : Niet mogelijk contact te krijgen met Klachtenafdeling Haga
Details
Klacht
Geachte heer, mevrouw,Al maanden probeer ik telefonisch dan wel per e-mail contact te krijgen met de Klachten en Suggestiesafdeling van het Haga over een relatief simpele vraag.
Telefonisch heb ik helaas nog steeds geen contact kunnen krijgen. Per e-mail heb ik in de afgelopen maanden 2 keer een reactie ontvangen met excuses en met aanvullende vragen. Vervolgens geen reactie. Ook niet als ik na een aantal dagen en soms weken nog een reminder stuur.
Er worden ook telefoontijden benoemd, echter tijdens deze (gedurende afgelopen maanden ook gewisselde tijden) telefoontijden is het Haga helaas ook niet te bereiken.
Ik wordt er een beetje moedeloos van. In totaal ben ik al ca. 6 maanden bezig met het proberen om contact te krijgen met het Haga en om vervolgens mijn vraag te laten beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Rob de Groot
Gewenste oplossing
Dat ik wordt beantwoord en dat mijn vraag eindelijk wordt beantwoordtDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.