Klacht Hagaziekenhuis : Niet nakomen van afspraak

Martine Kouwenhoven

Goedemiddag,
Ik had een afspraak op 13-06-2022 bij het orthopedische centrum te zoetermeer, deze had ik telefonisch gemaakt en is via een brief bevestigd gekregen. Wat schetst mijn verbazing ik kom, daar heb daar naar toe een behoorlijke reistijd, staat de afspraak op 2 weken later, op een tijd en dag dat ik niet kan. Kreeg te horen als ik dan niet kan dan wordt de afspraak na augustus. Ik heb vernomen dat ik als patiënt 24 uur van te voren moet afmelden en anders moet betalen, ik neem aan dat, dat ook andersom geld? Bij deze zeg ik ook de afspraak die ze zomaar hebben ingepland ook af.

Mvrg,

Afspraak anuleert, ik ga naar een andere zorgverlener en ik wil graag compensatie voor de reistijd en ov kosten.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Het Reinier Haga Orthopedisch Centrum heeft een klachtenfunctionaris. Deze kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht. U vindt de contactgegevens op https://rhoc.nl/klachtenfunctionaris/.

Vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?