Klacht Hagaziekenhuis : Niet nakomen van afspraak

Klachtnummer
# 604441
Gebruiker
Martine Kouwenhoven
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemiddag,
Ik had een afspraak op 13-06-2022 bij het orthopedische centrum te zoetermeer, deze had ik telefonisch gemaakt en is via een brief bevestigd gekregen. Wat schetst mijn verbazing ik kom, daar heb daar naar toe een behoorlijke reistijd, staat de afspraak op 2 weken later, op een tijd en dag dat ik niet kan. Kreeg te horen als ik dan niet kan dan wordt de afspraak na augustus. Ik heb vernomen dat ik als patiënt 24 uur van te voren moet afmelden en anders moet betalen, ik neem aan dat, dat ook andersom geld? Bij deze zeg ik ook de afspraak die ze zomaar hebben ingepland ook af.

Mvrg,

Gewenste oplossing

Afspraak anuleert, ik ga naar een andere zorgverlener en ik wil graag compensatie voor de reistijd en ov kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Het Reinier Haga Orthopedisch Centrum heeft een klachtenfunctionaris. Deze kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht. U vindt de contactgegevens op https://rhoc.nl/klachtenfunctionaris/.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen