Klacht Hagaziekenhuis : Niet serieus genomen worden bij de spoedeisende hulp Haga ziekenhuis d.m.v. denigrerende opmerkingen

Ros

De dienstdoende spoedeisende hulp van donderdag 30 juni 1:00 uur. Zag mij niet staan en zei tegen mij: "dat het is niet levensbedreigend is" en "dat ik niet uit mijn neus zit te eten", nadat ik hem vroeg waarom het zolang duurde voordat ik te woord woord word gestaan. Hierop zei de beveiliger dat meneer bezig is toen ik aan de medewerker vroeg waarom het 3-4 minuten duurt voordat ik te woord word gestaan. Dus vroeg ik mij af wanneer de medewerker wel uit zijn neus zit te eten. En ik zei tegen hem dat hij voortaan niet zo (op deze onbeschofte manier) tegen mij moet praten en dat ik een officiele klacht hierover ga indienen tegen ze en dat ik hun namen wil hebben hiervoor. De beveiliger zei dat ik dit mag doen en zei me gedag, wat ik niet professioneel vind overkomen. Kortom voel ik mij denigrerend bejegend door het toen dienstdoende personeel van de spoedeisende hulp van het Haga ziekenhuis te Den Haag

Beleefde personeel aannemen.
Ik ben nog niet benaderd door het bedrijf.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

Vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?