Klacht Hagaziekenhuis : Niet serieus genomen worden bij de spoedeisende hulp Haga ziekenhuis d.m.v. denigrerende opmerkingen
Details
Klacht
De dienstdoende spoedeisende hulp van donderdag 30 juni 1:00 uur. Zag mij niet staan en zei tegen mij: "dat het is niet levensbedreigend is" en "dat ik niet uit mijn neus zit te eten", nadat ik hem vroeg waarom het zolang duurde voordat ik te woord woord word gestaan. Hierop zei de beveiliger dat meneer bezig is toen ik aan de medewerker vroeg waarom het 3-4 minuten duurt voordat ik te woord word gestaan. Dus vroeg ik mij af wanneer de medewerker wel uit zijn neus zit te eten. En ik zei tegen hem dat hij voortaan niet zo (op deze onbeschofte manier) tegen mij moet praten en dat ik een officiele klacht hierover ga indienen tegen ze en dat ik hun namen wil hebben hiervoor. De beveiliger zei dat ik dit mag doen en zei me gedag, wat ik niet professioneel vind overkomen. Kortom voel ik mij denigrerend bejegend door het toen dienstdoende personeel van de spoedeisende hulp van het Haga ziekenhuis te Den HaagGewenste oplossing
Beleefde personeel aannemen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.