Klacht Hagaziekenhuis : Onterecht Wegblijft tarief

Klachtnummer
# 452030
Gebruiker
Vm#1108
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil een bezwaar maken tegen een factuur die ik heb ontvangen om 45euro te betalen omdat ik niet kwam opdagen voor een afspraak. Het was een afspraak van een gehoortest voor mijn zoon, die zogenaamde over zes maanden zou terugkomen. Van deze afspraak heb ik echter nooit bericht ontvangen, ook niet per post.

De medewerker aan de telefoon geeft aan dat ze mij destijds hebben gebeld, maar dat ze geen telefonische contact met mij konden opnemen. En ze besloten me opnieuw in te plannen voor een nieuwe afspraak, waarvan ik weer niet eens op de hoogte was.
De Hagaziekenhuis-medewerker is erg onvriendelijk en wilde het probleem niet oplossen.

Ze vertrouwen erop dat er een sms zou zijn gestuurd, maar ik heb ze duidelijk verteld dat het telefoonnummer dat ze hebben, is lange tijd niet gebruikt. Wat heel vreemd is aan deze situatie, dat ze de factuur per post wel konden opsturen, maar niet de uitnodiging of een herrenering voor de afspraak!!!

Ik heb contact opgenomen met de debiteurenafdeling, maar krijg ik weer dezelfde medewerker aan de telefoon.

De oplossing

Kwijtschelding van wegblijf-tarief

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vervelend dat u een nare ervaring heeft met ons ziekenhuis. Ik verzoek u contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Hoe u dit doet, leest u op https://www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen