Klacht Hagaziekenhuis : Slechte communicatie naar ons als familie, slechte onderlinge communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602114
Gebruiker
Dochter1966
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Uitstekende chirurg die de acute operatie van mijn moeder heeft gedaan.

Vandaag na lang aandringen een gesprek met zaalarts over wanneer naar huis gaan. Zaalarts gaat weg, transferverpleegkundige komt terug met de boodschap ‘u kunt maandag naar huis’. Een uur later belt een andere chirurg dat hij de beslissing terugdraait en dat ze morgen naar huis moet want ze houdt een bed bezet. Medisch is ze ‘klaar’. Bij medisch hoort toch ook het mentale stuk? Mentaal gaat het namelijk nog niet zo goed. Ik dacht dat zorg mensenwerk was?

Gewenste oplossing

Dat de verantwoordelijke chirurg aangesproken wordt op zijn communicatie. Wij kunnen er niets aan doen dat zij onderling niet of niet goed communiceren
Geboden oplossing
Het lijkt mij niet dat ik via een website het telefoonnummer van de klachtenfunctionaris moet opzoeken als ik een klacht heb. Is bij het HMC overigens anders en veel prettiger geregeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

    De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen