Klacht Hagaziekenhuis : Slechte verpleegkundige ze snauwen mensen af en totaal niet vriendelijk

Sandra jansen

Vandaag zo slecht behandeld wij zijn zo geschrokken. Mijn vader ligt op de 9 van longafdeling. We waren bij me vader op bezoek. Tijdens ons bezoek kwam een verpleegkundige naar binnen en reageerde heel heftig. Mijn vader heeft corona op de deur bij me vader waren geen instructies waardoor ik uit zou weten dat ik schort om moest doen. Dus ik was zo naar hem naar binnen. ze trok aan me arm een sleepte me naar binnen en duwde me moeder en schold me zus uit.. mijn oude moeder viel bijna om.. zo respectloos ik ik begrijp niet dat zulke mensen in dienst zijn.. wij waren rustig gebleven ondat we bang zijn dat als we weg gaan ze stiekem kabels er uittrekt..

Dat medewerker onslagen wordt.zo iemand mag niet lopen bij kwetsbaren zieke mensen zo niet te vertrouwen.

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

Vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?