Opgelost door Hagaziekenhuis : Telefonisch contact met planning is zeer onaangenaam je wordt afgesnauwd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 493155
Gebruiker
Eve
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onvriendelijke benadering cardiologie planning

De oplossing

Uit zoeken wie zo giga onvriendelijk bij de planning zit en op aanspreken. Bel niet voor mijn plezier met hun

1 reactie

  1. Auteur
    Hagaziekenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

    De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

    Vriendelijke groet,

    Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer correcte afhandeling . Hopelijk heeft het een positief effect bij de betrokken afdeling en voor de patiënten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen