Klacht Hagaziekenhuis : Voorkeursbehandeling

spikey

Mijn klacht is dat er bij de bloedafname met 2 maten wordt gemeten ...als je gekleurd ben en je heb geen afspraak dan mag je wel tussendoor en als je een afspraak netjes heb gemaakt maar door dat je infuus die je ook daar in het ziekenhuis heb eerder is afgelopen half 11 en ik heb een afspraak om 13.17
Vraag ik netjes zou ik voor 1 keer iets vroeger mogen anders moet ik 2 1/2 uur hier wachten en naar huis is geen optie ik woon in zOetermeer...zo ga je niet met mensen om en bij de ene wel en andere niet .

Gelijke behandeling

Hagaziekenhuis
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We vinden het belangrijk dat al onze patiënten zo goed mogelijk worden geholpen. Helaas heeft u een negatieve ervaring met ons ziekenhuis.
    Hier willen wij graag van leren en waar mogelijk onze zorg verbeteren om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

De klachtenfunctionaris van het HagaZiekenhuis komt graag met u in contact via telefoon of e-mail. De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden bij uw klacht.
    U vindt de contactgegevens op www.hagaziekenhuis.nl/klachten.

Vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie
    HagaZiekenhuis

Ook een klacht indienen over Hagaziekenhuis ?