Klacht Haikuide IN CO LTD: Verkeerde levering

Abdel

Ongeveer een maand geleden heb ik Nike schoenen online bij deze bedrijf besteld, ze hebben mij andere en veel goedkoper schoenen toegestuurd.
Ik heb contact opgenomen en heb dit bij hun aangemeld ook gevraagd om deze schoenen terug te nemen maar ze kwamen met een bod...de schoenen houden en het verschil te vergoeden...ik ben niet akkoord gegaan met hun eerste voorstel maar na zo veel te hebben gecommuniceerd kwamen wij tot een oplossing.
Het probleem is dat dat deze oplossing is niet meer gekomen en ze reageren niet meer op mijn mails.
Met deze melding wil ik alleen waarschuwen over deze malafide praktijk van dit (bedrijf).
Ik heb 50,91 EURO over gemaakt voor de schoenen maar kreeg een Imitatie met een invoice van 30,- USD.
Nu heb ik ook van DHL een rekening van 81,60 EURO ontvangen en ik weet in godsnaam niet waar dit allemaal vandaan komt.

Het bedrijf reageerd niet meer op mijn mails.
Ik hoop dat het bedrijf mij het verschil terug stort en ik ben bereid om 21% BTW te betalen.

Wij vinden dat Haikuide IN CO LTD hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Haikuide IN CO LTD?