Opgelost door Haircompanywebshop.nl: Goederen NIET door mij besteld, maar er is wel geld van mijn rekening afgeschreven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 292350
Gebruiker
I. Kerstens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het afgelopen jaar heeft iemand 6 keer een bestelling gedaan voor € 133,95 per stuk. De bedragen zijn van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb NOOIT iets besteld bij dit bedrijf.
Ik heb een mail gestuurd omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, maar de mail hebben ze nog niet eens geopend.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, ik heb nooit iets besteld, bedrijf moet nagaan naar wie de bestellingen zijn toegestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Haircompanywebshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kerstens,
    wij hebben inmiddels al telefonisch contact met u gehad.
    Het betrof 2 webshops die via 1 account werden afgerekend.
    Wij hebben dit direct omgezet om in de toekomst verwarring te voorkomen
    met vriendelijke groet
    Hair Company webshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I. Kerstens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Was een beetje raar, ik had sigaren besteld bij cigaronline.nl en op de afschriften stond Haircompany.nl. Beetje raar, herkende het dus niet. Goed gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Haircompanywebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen