Opgelost door HairFair.nl: Een online aankoop en nog geen product ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 485077
Gebruiker
Marchi
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 1 oktober deed ik een online aankoop voor € 212, - die een of twee werkdagen later zou worden geleverd. Tot nu toe heb ik mijn aankoop niet ontvangen en de verkoper reageert niet op mijn e-mail en neemt het telefoontje niet aan.

Ik wil mijn geld terug ofwel het bestelde product ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat het gekochte product wordt verzonden of mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    HairFair.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marcela Martinez Garza,

    Wat vervelend dat dit zo moet lopen. U heeft een GHD stijltang besteld en doordat er een andere importeur is gekomen zijn bestellingen verlaat. Dat spijt ons zeer en hiervoor excuses. Om dit meteen voor u op te lossen stort ik meteen uw geld terug. Ik kon helaas geen enkel mailtje terugvinden zodat we dit meteen konden oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Rowena

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HairFair.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen