Klacht Hairpoint Kappers: 5 minuten te laat, gehele behandeling niet meer mogelijk

Klachtnummer
# 564453
Gebruiker
Zuredame@@
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik was 5 minuten te laat en toen had Susan geen tijd meer om de hele behandeling doen. Ik kon kiezen; of knippen of highlights.
Aangegeven dat ik er niet mee akkoord ga.
Ik ben nooit direct aan de beurt en moet altijd 5-15 minuten wachten.
Toch kon het niet anders. Is jullie tijd duurder dan mijn tijd? Wie plant nu tot op de minuut, echt belachelijk en zeer klant onvriendelijk! Gezegd dat ze een klant kwijt is + mijn twee kinderen. Ik kocht ook altijd heel veel haarproducten. Heel jammer voor jullie!
En dan heb ik het nog niets eens over de keren dat ik vergevingsgezind ben geweest de afgelopen jaren. Een stuk van mijn haar, omdat de blondering te lang in mijn haar zat. Thuis nog blondering in mijn haar, was niet goed uitgespoeld, kraan die al jaren of te warm of te koud is…
Ik zoek een kleine kapsalon met een pwrsoonlijke, klantvriendelijke benadering.

Gewenste oplossing

Niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hairpoint Kappers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hairpoint Kappers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen