Klacht Hairpoint Kappers: Bedrijf verleent niet de service waar je recht op hebt.

Hessel

Ik heb een jaarbbonement aangeschaft waarbij je 2 x per maand je mag laten knippen. Verder zijn deze voorwaarden niet gespecificeerd in subvoorwaarden. Dus 2 x per maand is dan ook 2 x per maand. Echter ben ik geweigerd om geknipt te worden omdat er geen 14 dagen tussen zaten maar iets van 11 dagen. Het lijkt mij niet mogelijk om systematisch 14 dagen te wachten en 2 x per maand geknipt te worden. Helemaal wanneer een maand 28 dagen heeft. Daarnaast zit je gebonden aan 1 specifieke dag, soms is het die dag ook druk en is het niet mogelijk geknipt te worden. Tevens staat duidelijk in de voorwaarden dat je 2 x per maand geknipt mag worden en niet om de 14 dagen.

Wanneer volhard wordt in de mondelinge voorwaarden die gesteld worden die niet op papier staan het resterende abbonemengsgekd terug te betalen.

Wij vinden dat Hairpoint Kappers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hairpoint Kappers?