Klacht Halfords Nederland: geen/slechte communicatie niet oplossen probleem

Klachtnummer
# 111837
Gebruiker
wim
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ventieldopjes gekocht bij halfords.. zijn ze geoxideerd en moest garage alle banden eraf halen en ventielen vervangen..77 euro schade. Klachtmail gestuurd.. zou worden door gestuurd naar leverancier..kreeg mail terug van pr dame halfords over wieldoppen..wieldop heeft er niks mee te maken maar is ook vd pr haha. Vorige week gevraagd hoe de zaak er voor staat..geen enkele reactie terug gekregen.. loopt nu al een maand

Gewenste oplossing

Oplossen probleem financieel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Halfords Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    wim
    Datum
    Hallfords zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de producten die ze verkopen..reactie hallfords assen van der veen. Is dit juist.?ze willen een cadeaukaart geven. Maar heb bijna 100 euro onkosten gemaakt
  2. Auteur
    wim
    Datum
    Hallfords zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de producten die ze verkopen..reactie hallfords assen van der veen. Is dit juist.?ze willen een cadeaukaart geven. Maar heb bijna 100 euro onkosten gemaakt

Ook een klacht indienen over Halfords Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen