Klacht Halfords Nederland: Leugens en onoroffesioneel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381349
Gebruiker
Ikke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bon gewonnen via jack's casino van 400 euro. Ik heb hiervan een kado gekocht in halfords Steenwijk voor mijn zusje haar verjaardag. Ik heb hen gevraagd of mijn zusje in elke winkel kon ruilen en of ze dan eventueel een kadobon van halfords terug kon krijgen, omdat ik ook niet wilde dat mijn zusje wist dat het van jack's casino af kwam. Dit was geen probleem volgens hen. Vandaag ging mijn zusje toch ruilen in een andere winkel omdat ze iets anders wilde en toen werd haar gezegd dat ze alleen kon ruilen in dezelfde winkel en dat het een bon was van jack's casino en alleen dezelfde bon met dezelfde code terug kon krijgen. Er is dus gelogen en onprofessioneel met mij omgegaan door casino te noemen. Toen ik een klacht indiende bij halfords wimpelden ze mij af.

De oplossing

Ik wil ipv die jack's casino bon een kadobon zoals mij gezegd werd dat ik zou krijgen als ik zou ruilen zodat ik dit aan mijn zusje kan geven en ik wil dat ze aangesproken worden op hun onprofessionaliteit.

1 reactie

  1. Auteur
    Halfords Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Laat ik vooropstellen dat ik het betreur dat je niet tevreden bent over een aankoop in een van onze winkels gedaan. Ik ben persoonlijk niet bij de afhandeling geweest maar zal deze case gebruiken om daar waar het nodig is onze medewerkers te instrueren beter te handelen in soortgelijke situaties.
    Onprofessionaliteit is iets anders dan een andere oplossing aangereikt krijgen dan jij wenst. Ook het woord "casino" noemen verandert daar op zich niets aan. Hooguit dat het misschien ongelukkig is, maar niet meer dan dat. Op de voucher staan duidelijk de spelregels die gelden voor het verzilveren van de voucher beschreven. Een daarvan is dat je de voucher niet mag verzilveren voor een kadobon en contant geld. Maar je kan het natuurlijk proberen. Het blijft echter een gok.
    De voucher heb je inmiddels teruggekregen van de winkel en is weer geactiveerd. Wellicht kan je zus op Halfords.nl een kado uitkiezen dat ze leuker vindt en dat jij die voucher verzilvert in de winkel of online. Dan is volgens mij iedereen tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gegeven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Halfords Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen