Klacht Halfords Nederland: slechte navigatie

# 22037
Anoniem

Ik heb vorige jaar navigon 40 easy gekocht mee gehad op vakantie,waar je niet mag afslaan stuurde hij je in , en zo waren er een tal van problemen. Bij thuis komst naar halfords gegaan ze hebben hem op gestuurd wat een maand duurde, weer op gehaald maar tevergeefs weer een maand onderweg, ik kreeg een andere of een nieuwe dat wisten ze niet, zonder een jaar garantie , maar zo was dat bij hun.
Ik wilde deze week de navigon weer gebruiken hij was volledig leeg , na 5 uur laden deed hij nog niet , dus er mee terug nog wat drukken en aan de lader sprong hij eindelijk aan , waarop ik vraag of ze hem niet terug willen nemen van mijn kant is het vertrouw uit het apparaat. Gezien dat de garantie op 12 maart afloopt, dan ben ik alles kwijt.Ze gaven mij voor € 80,- aan cadeau bonen terwijl ik er € 100,- voorgaf.
Tijdens het opsturen krijg je geen leen apparaat dus moet je ergens lenen.
Tevens had ik accessoires bij gekocht voor plus minus €50,- maar ze hadden hier geen boodschap aan.

Als ze uit coulance 10 of 15 procent korting hadden gegeven op een ander product , dan had je het verschil betaald ook gezien dat je twee keer een mand zonder te moest in vakantie tijd.

Ook een klacht indienen over Halfords Nederland?