Klacht Hallmark Cards Nederland: Cadeau niet geleverd en slecht bereikbaar

Klachtnummer
# 441697
Gebruiker
Suuz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een slecht bedrijf! Eind maart voor mn tante een kaart met chocola besteld omdat ze 1 april jarig is. Na 2en halve week niets ontvangen. Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Na 3 weken eindelijk mailcontact. Na wat mailverkeer, zou cadeau opnieuw geleverd worden. 1 mei zou het in de brievenbus moeten liggen. Nu 5 weken later nog steeds niets ontvangen en met niemand kan er contact opgenomen worden

De oplossing

Ik zou graah geld terug willen aangezien ze hun belofte niet waar kunnen maken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hallmark Cards Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen