Opgelost door Hallmark Cards Nederland: Geen bezorging na ongeveer 3 weken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437296
Gebruiker
Nooit#meer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 3april een kaart met bos bloemen besteld voor mijn 90 jarige moeder voor 25,90 euro. Tot op heden 20-04-2020 heeft geen levering plaatsgevonden. Diverse emails gestuurd, geen reactie. telefonisch contact is ook niet mogelijk. Of alsnog leveren of geld terug!

Gewenste oplossing

Betaalde bestelling leveren of geld terug!
Geboden oplossing
Uiteindelijk, na een tiental mails en aanbiedingen van voucher en kortingscodes, hebben we vandaag ons geld terug gestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Nooit#meer
    Datum
    Aanbod om voor 25,90 kaarten te bestellen met een kortingscode , geldig tot Juli!! Je gelooft het toch niet!!! Het is schandalig.
  2. Auteur
    Nooit#meer
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hallmark Cards Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen