Opgelost door Hallmark Cards Nederland: Geen wettelijk verplichte betalingsherinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131958
Gebruiker
CJOOST
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al jaren ben ik klant bij Hallmark (naar volle tevredenheid) en normaliter betaal ik onmiddellijk met IDEAL. Echter omdat ik mijn IBAN nummer niet uit het hoofd ken besloot ik, gezien de urgentie, achteraf te betalen. Sinds vorig jaar ben ik getrouwd en in mei heb ik daarom een nieuw email adres aangemaakt en dit bij Hallmark dan ook veranderd. Echter worden deze veranderingen kennelijk niet meteen aan Klarna BV doorgegeven, het bedrijf dat het betalingsverkeer bij Hallmark regelt. Doordat dit niet is doorgegeven heb ik de betalingsgegevens niet ontvangen alsmede incassobrief vanuit Segoria welke naar mijn oude huisadres is gestuurd. In deze brief zijn meteen 25 euro aan incassokosten toegevoegd. Heb hier meerdere malen met Segoria over gemaild omdat ik het absurd vindt dat door de processen tussen Hallmark en Klarna niet goed op elkaar zijn afgestemd hier de klant nu de dupe van wordt. Graag zou ik zien dat de niet terechte incassokosten die Segoria nu op legt komen te vervallen.

De oplossing

Vervallen van incassokosten

4 reacties

  1. Auteur
    Hallmark Cards Nederland
    Datum
    Beste CCLM Joosten-Kuijs,

    Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat dit een bijzonder vervelende situatie is en helpen je graag verder.

    Wil je het ordernummer en het oude emailadres waarmee de bestelling is geplaatst mailen naar onze klantenservice: klantenservice@hallmark.nl?

    We zien je reactie graag tegemoet!

    Je kunt ons op werkdagen ook telefonisch bereiken via 010 45 96 515 tussen 09.00 en 17.00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Hallmark Cards Nederland
    Afdeling klantenservice
  2. Auteur
    CJOOST
    Datum
    Heb nu inmiddels drie emails gestuurd naar het adres wat jullie benoemen in de email echter nog geen enkele reactie.
  3. Auteur
    Hallmark Cards Nederland
    Datum
    Beste CCLM Joosten-Kuijs,

    We hebben je vanmiddag een e-mail gestuurd.
    Alles moet opgelost zijn, mocht dat niet zo zijn dan zien we je telefoonnummer graag tegemoet zodat we direct op kunnen lossen.

    Je kunt jouw telefoonnummer mailen naar klantenservice@hallmark.nl.
    We zien je reactie graag tegemoet!

    Alvast een fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,
    Hallmark Cards



  4. Auteur
    CJOOST
    Datum
    De incasso kosten zijn kwijt gescholden dus klacht is naar volle tevredenheid afgesloten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CJOOST
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hallmark Cards Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen