Klacht Hallmark Cards Nederland: Onbegrijpelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436664
Gebruiker
WGI.R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bestelde kaart en ook de bestelde doos BONBONS niet geleverd.
Zijn niet bereikbaar! E-mail gestuurd
Na 14 dagen een antwoord op mijn e-mail . 1 de bestelling zou succesvol verzonden zijn en de kaart willen ze met alle liefde sturen. Schandalig! Dan ook nog zeggen dat het door de caronavirus komt .

De oplossing

Wat niet onvangen is terug storten en mijn vraag beantwoorden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WGI.R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben beloofd 22 April het niet bezorgde terug te storten binnen 14 dagen op mijn rekening. Er is nog niets binnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hallmark Cards Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen