Klacht Hallmark Cards Nederland: Onbetrouwbaar, niet klantvriendelijk, frauduleus

Zonnebloem#1

2 bestellingen geplaatst (voor ouderen die ik wilde verrassen omdat ze eenzaam in huis moeten blijven), betaald inmiddels 2 weken geleden maar mijn bestelling is niet geleverd! Bel je krijg je NIEMAND aan de telefoon ivm corona; daarbij wordt gezegd dat ze geen levering kunnen garanderen. Vervolgens weer gemaild; voordat je antwoord krijgt moet je pushen/aandringen en uiteindelijk krijg je een antwoord terug als ware een klein kind heeft geantwoord! Slaat nergens op, geen ziel en geen klantvriendelijkheid. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ook niet verwacht van Hallmark. Kortom nu na heel veel mails, wil ik mijn geld terug!
In deze tijd had dit bedrijf kunnen excelleren, maar het voelt nu frauduleus!!!!

Ik wil mijn geld terug!

Zonnebloem#1
Men heeft toegezegd het bedrag terug te betalen van de niet nagekomen en niet geleverde bestelling van begin april (bijna anderhalve maand geleden). Dit bedrag is nog steeds niet terugbetaald!

Ook een klacht indienen over Hallmark Cards Nederland?