Klacht Hallu Motion: Pruduct doet niet wat die beloofd en 30dagen geld terug garantie tevens een leugen

Nazaninam

Ik heb de Hallu Motion besteld die beloofd binnen 30 dagen de halux valgus knobbel nabij het grote teen te verkleinen tot laten verdwijnen. Product kostte 87 euro. Ook was 30 dagen geld terug beloofd als ontevreden.

Ik heb 30 dagen geleden product retour gedaan, ik moest ook een aanral vragen beantwoorden terwijl er eerst was aangegeven -no questions asked-
Ik heb tot op heden geen geld terug of reactie van in behandeling ontvangen. 2 dagen geleden heb ik ze een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie.

Mij was verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot ik het geld retour zou ontvangen, maar we zijn nu 4 weken verder. Ik heb in totaal 87 + 19 euro aan retourkosten betaald. Dat is ruim 100 euro voor niks.

Ik wil graag hulp bij het terugkrijgen van mijn geld en ook vind ik het super belangrijk dat anderen niet in de mooie beloftes van deze bedrijf vallen.

Alvast Bedankt.
MVG [naam verwijderd door moderator]
[e-mailadres verwijderd door moderator]

Ik wil graag mijn geld retour en dat er voor wordt gezorgd dat andere consumenten hier niet in trappen. De retour proces moet veel transparanter en meer simpel. De retourkosten moeten ook omlaag.

Wij vinden dat Hallu Motion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!