Opgelost door Halvewerk.nl: Ongewenst contract

Biancajongkind

14nov.j.l gratis proefpakket aangevraagd en 6,95 verzendkosten betaald. Na een paar dagen deze ontvangen . Ben niet de zelfde dag begonnen maar een paar dagen later. Er staat dat je 14 dagen mag proberen. Bij niet tevreden pakketje terug sturen. Nu stuur ik hun een mailtje dat ik niet tevreden ben maar ik was te laat en zit vast aan een contract.
Hoe kan je iets proberen als je binnen 14 dagen weer terug moet sturen? Ik heb het pakketje terug gestuurd en gemaild dat ik geen verdere pakketten wil ontvangen.
Daarop zeggen ze dat deze al klaar staan voor verzending. Daar heb ik geen boodschap aan. Ik wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben!!!!!

Dat ze hun pakketten houden die niet verzonden zijn. Niet vast wil zitten aan een contract

Halvewerk.nl
    Geachte,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.Met vriendelijk groeten,
    Klantenservice Green Tea Slim Patch
    Biancajongkind
    Ze hebben wel toegezegd dat ze het contract beëindiging maar ze wilde wel het geld van me rekening afhalen .

Biancajongkind

Ook een klacht indienen over Halvewerk.nl?