Klacht Hammam cleopatra: Uitgebreid arrangement Groupon bleek fiasco

Ladysinger

Zoals de vorige klacht beschreven over Hamam Cleopatra, hebben wij het idem dito ervaren.
Een uitgebreid arrangement voor 99 euro voor 2 personen, bleek slechts een te korte, erg zenuwachtige, zeer slechte massage te zijn. We hebben 1,5 uur op deze ''massage'' moeten wachten. De dames zijn oververmoeid en sjagerijnig. Ze gaven het idee dat we blij moesten zijn dat we nog geholpen werden ook.
De eigenaresse probeert inderdaad bij aankomst nog van alles aan te praten terwijl het al een uitgebreid arrangement zou moeten zijn.
We hebben de prijslijst bekeken en voor 35 euro heb je minstens een massage én scrub. Hoe kan het dat een deal t.w.v. 99 euro dan slechts een pietluttige massage geeft?
We hebben ook zelfs de welkomstthee moeten betalen. En inderdaad kregen we geen bon en moesten we cash betalen. De eigenaresse noemt je graag ''schat'' maar oh wee wat is die dame sluw.
We werden aardig afgezet. Dus dames, pas op!!

Het geld van de Groupondeal mag terugbetaald worden maar liever heb ik nog dat deze dame met haar praktijken goed in de gaten gehouden wordt.

Wij vinden dat Hammam cleopatra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hammam cleopatra?