Klacht Hammam Shahrazad: Te smerig voor woorden.

Klachtnummer
# 80547
Gebruiker
m van den bongaard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf kan zich niet een Hammam noemen. De zaak is te smerig voor woorden, kapotte houten banken waar je op moet zitten (zonder kussens), verroeste verwarming, verrotte deuren, vieze houten trap naar beneden de Hammam?!! Dit is een betegelde ruimte beneden wat geen hammam is, warme tegels is het enige en douche met kapotte slang.
Laten mensen nat en bloot 15 minuten de droge sauna ingaan,dan na douchen 20 minuten de stoomcabine ingaan...dan bloot op vies houtenbankje zitten waar je lauwe thee krijgt (ruikt naar munt maar smaakt erg vreemd)moddermasker op je gezicht gekwast wat niet eens alles dekt,masker in je haar gesmeerd,dan een vieze kapotte houtentrap naar beneden waar je tegen de muur aan moet douchen een masker op je lichaam gesmeerd ( met zeer weinig enthousiasme)dan de mededeling 10 minuten in laten trekken dan douchen en kunt u het bad met dodezeezout in.
Dat laatste niet gedaan omdat de hygiëne ver te zoeken is! Sauna en stoomcabine worden uitgezet na 1x gebruik

De oplossing

Niet meer adverteren dat ze een Hammam zijn..eerst alles op orde brengen en eens in een goede Hammam kijken hoe een Hammam werkt/is.
Ga eens kijken in Cleopatra en Dunya in Rotterdam.
Dan ik heb geen modderbehandeling gehad of bedoelden zijn die modder op je gezicht gekwast!
Graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hammam Shahrazad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hammam Shahrazad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen