Klacht Hamstra: Draadjes van plisse deur gaan stuk

Klachtnummer
# 176275
Gebruiker
Theo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 02-08-2013 hebben we een Hamstra Harmony Plisse deur gekocht bij Formido in Uden, na bijna twee jaar zijn de verbindings draadjes gebroken. We zijn naar Formido terug gegaan en we waren net op tijd omdat de garantie nog niet voorbij was. We hebben toen op 05-06-2015 een nieuwe gekregen deze is nu op 11-07-2016 weer aan het kapot gaan. We hebben het telefoon nummer van Hamstra gebeld maar daar krijg je geen aan sluiting of je krijgt de melding dat het nummer buiten gebruik is. We zijn weer toe aan een nieuwe deur maar deze zal zeker niet van HAMSTRA komen.

Gewenste oplossing

Als er een oplossing is pak dat je telefoon op en geef de consument een antwoord.
Ook op internet kan geen mail adres vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hamstra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hamstra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen