Klacht Handelsonderneming Oosterhof: niet herstellen van garantiewerk

Klachtnummer
# 106994
Gebruiker
Robbie1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 06-10-2014 heeft H. Oosterhof bv straatwerk bij mij opgeleverd wat al vrij gouw extreme verzakkingen ging vertonen. Op 26-11-2014 heb ik mijn klacht gemeld maar het contact verloopt sinds die tijd moeizaam.

Hij heeft elke keer wel een andere reden om niet tot herstel over te gaan. De eerst keer beweerd hij dat ik schuldig ben aan de verzakkingen, dat ik er met een vrachtwagen op heb gezeten bijvoorbeeld.
Tweede keer zijn er ineens prive omstandigheden.
Derde keer beweerd hij dat hij een geschil met de onderaannemer heeft (die hij heeft ingeschakeld voor grondwerk bij mijn straatwerk) en hij het bewijs (mijn verzakte bestrating) daarom zolang nog niet wil herstellen.

Beide keren mag ik hier niet de dupe van worden, ik heb H. Oosterhof tijd zat gegeven maar na een half jaar is hij nog steeds niet met een concrete oplossing gekomen en heb ik wederom een laatste aanmaning gestuurd. Sindsdien laat hij niks meer van zich horen.

De oplossing

binnen twee weken met een concrete oplossing komen (hersteldatum) of een compensatie van €2569,- (herstel offerte door ander bedrijf).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handelsonderneming Oosterhof hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handelsonderneming Oosterhof?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen