Opgelost door Handicare: Een traplift die ik niet kan gebruiken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454619
Gebruiker
Pinkfloyd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei 2020 is er een traplift bij mij geïnstalleerd, de traplift stopte te laag zodat ik niet kon uitstappen.
Veel later kwam er een monteur, de accu's laden niet goed, de stoel kon ik niet meer draaien om uit te stappen, dat kon wel toen de traplift te laag stopte.
Sinds 25 mei slaap ik beneden, mijn wasmachine staat boven, ik moet mij in de keuken wassen en de was doe ik met de hand.
Handicare weet wat er aan de hand is maar ik moet toch de factuur betalen.
Meer dan 3 weken ben ik niet onder de douche geweest

De oplossing

Ik heb ergens anders nu een 2e hands traplift gekocht, die komt op 17 juni want ik kan niet langer beneden wonen.
In ieder geval mij niet de hele factuur laten betalen van 3150,00 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handicare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pinkfloyd
Datum
Uiteindelijke oplossing
De traplift van Handicare van 3150,01 hoef ik niet te betalen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Handicare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen