Klacht Handig.nl: verkeerde maat op site, ik mag betalen

Bep

Dag, ik heb bij handig.nl een regenton voet besteld die volgens hun advertentie 55cm doorsnee heeft.
Fijn, tegen een redelijk bedrag incl verzendkosten 17.20 euro. Maar nu na veel vieren en vijven krijg ik de voet thuis, is de doorsnee geen 55 maar 44cm. Dat past niet dus. Als ik hem op zijn kop zou zetten loopt hij vol met water omdat hij rondom 6 cm uitsteekt en de muggen daar welig in kunnen tieren. dat is de bedoeling niet het water kan dan nl niet weglopen plus dat het geheel heel wankel wordt.
Maar nu komt het. Ik mag hem terugsturen maar krijg de verzendkosten niet terug en mag nòg eens verzendkosten betalen. En dat alleen omdat zij de foute of onvolledige informatie op hun site hebben staan. Ik heb hele duidelijke mails eschreven aan het bedrijf maar krijg wazige mails terug, ze willen duidelijk niet op mijn voorwaarden ingaan om de ton op te komen halen en dat ik AL mijn geld terug krijg, ook de verzendkosten.

ik wil AL mijn geld terug en dat ze de voet gratis terug laten sturen

Wij vinden dat Handig.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bep
    Ik heb een mail gekregen met excusus voor het ongemak en heb het pakket kosteloos retour kunnen sturen en krijg ook al mijn geld terug.kammer dat het zo moest gaan, een belletje naar mij had veel narigheid kunnen oplossen.
    Nu is het wachten op mijn geld.

Ook een klacht indienen over Handig.nl?