Klacht Handigeairco.nl: 2 kapotte aircoolers ontvangen

Klachtnummer
# 392836
Gebruiker
Biefstuk1965
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 aircoolers besteld bij handigeairco.nl. Eerst maar 1 ontvangen. Na een mailtje kreeg ik de 2e week later. Voldeden totaal niet aan mijn verwachtingen. Water liep eronder uit. Weer gemaild, moest een filmpje maken van de defecte aircoolers.
Opgestuurd en netjes bericht gekregen dat ze het heel spijtig vonden en dat ik mijn geld binnen 14 dagen teruggestort zou krijgen op mijn rekening en de defecte aircoolers weg mocht gooien. Dat vond ik heel vreemd want normaal moet je zoiets terugsturen!! Na 6 weken en meerdere malen een mail gestuurd nog mijn aankoopbedrag niet terug zoals beloofd. Wel soms een mail terug dat ze hun best doen om de mail binnen 48 uur te beantwoorden. Aircoolers heb ik nog bewaard als bewijs!!

De oplossing

Geld zo snel mogelijk terugstorten zoals beloofd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen