Klacht Handigeairco.nl: apparaat komt rechtstreeks uit China en er moet nog accijnzen en boete op betaald worden

jaen

apparaat besteld juni 2019 ontvangen eind september 2019
na verschillende klachtenmails en veel beloften krijg ik opeens een brief van de douane dat er een pakje vanuit China bij hun aangekomen is en dat ik er accijnzen en een boete op moet betalen. dus heb ik voor het aircootje € 45 + accijnzen € 37,5 in totaal € 82.5 betaald, waar ik overal bewijzen van heb. Weer.na enkele mails naar handigeairco.nl ( die ik allemaal bewaard heb ) met de vraag om mij het verschil naar mij terug te storten kreeg ik als antwoord dat dit zeer zelden gebeurde en ze niet verantwoordelijk waren. ik denk dat dit geen bedrijf is en iemand is die gewoon geld en adressen ontvangt en dan gewoon die airco's in China per honderden naar die adressen laat versturen. Er bestaan daarvoor websites voor om zoiets op te zetten. Jammer dat die persoon voor iemand die het goed bedoeld op internet alles verziekt. Na mijn laatste mail kon ik trouwens niet meer naar hun website
ik heb ondertussen een maand geleden een identiek hetzelfde apparaat gewoon op de markt voor € 30 kunnen kopen en direct meekrijgen

gewoon de klacht op alle sociale media zetten dat er nog niet meer mensen bedrogen worden

Wij vinden dat Handigeairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Handigeairco.nl?